• ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
Prace i Materiały Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zgłoszenia
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Nr 96 (2015): Prace i Materiały Instytutu Rozwoju Gospodarczego

Opublikowane: 2015-06-30

Artykuły

The procedure of business cycle turning points identification based on hidden Markov models

Michał Bernardelli

5-23

pdf

The Viterbi path of hidden Markov models in an analysis of business tendency surveys

Michał Bernardelli, Monika Dędys

25-47

pdf

Survey-based household inflation expectations - Are they valid? A multi-group confirmatory factor analysis approach

Piotr Białowolski

49-67

pdf

Latent factor growth models for forecasting Polish GDP growth, inflation and unemployment using survey data

Piotr Białowolski

69-91

pdf

Stochastic demands, fixed costs and time-varying Solow residual

Maciej K. Dudek

95-125

pdf

Application of selected ideas from statistical overlapping samples theory to tendency surveys: Designed panel vs resulting overlapping samples

Barbara Kowalczyk

127-163

pdf

Język / Language

  • Język polski
  • English

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.

Operatorem serwisu jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Używamy plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Więcej informacji