Koniunktura w handlu

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Katarzyna Majchrzak

Abstrakt

Koniunktura w handlu w II kwartale 2015 r. nie uległa zmianie. Wskaźnik koniunktury wyniósł +2,2 punktu vs. +2,4 pkt. w I kwartale 2015 r., był jednak niższy od średniej dla tego okresu z ostatnich dziesięciu lat (o 1,5 punktu) oraz od wskaźnika odnotowanego w analogicznym okresie ubiegłego roku (o 2,5 punktu). W przekroju według wielkości przedsiębiorstwa, mierzonej liczbą zatrudnionych, odnotowano wzrost wartości wskaźnika dla dużych przedsiębiorstw handlowych, zatrudniających ponad 50 pracowników. Największy wzrost, z poziomu -2,3 pkt. do +3,3 pkt., zanotowano w przedsiębiorstwach zatrudniających od 51 do 100 osób. Dla pozostałych grup przedsiębiorstw otrzymano następujące wskaźniki: +0,2 punktu dla przedsiębiorstw zatrudniających od 21 do 50 pracowników i -0,4 pkt. dla przedsiębiorstw zatrudniających do 20 osób. (fragment tekstu)

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Dział
Artykuły