Koniunktura w handlu : II kwartał 2015 Badania Koniunktury Gospodarczej Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Katarzyna Majchrzak

Abstrakt

Koniunktura w handlu w II kwartale 2015 r. utrzymała się na poziomie z poprzedniego kwartału. Wartość wskaźnika koniunktury obecnie wynosi +2,4 punktu vs. +2,2 w I kwartale 2015 r. Wskaźnik koniunktury w II kwartale 2015 r. jest jednak niższy od średniej dla tego okresu z ostatnich dziesięciu lat (wynosi ona +3,9 punktu) oraz od wskaźnika odnotowanego w analogicznym okresie ubiegłego roku (+4,7 punktu). (fragment tekstu)

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Jak cytować
Majchrzak, K. (2015). Koniunktura w handlu : II kwartał 2015: Badania Koniunktury Gospodarczej Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Koniunktura W Handlu, (86), 1–25. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KwH/article/view/3178
Dział
Artykuły

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 4 > >>