WARTOŚCI ORGANIZACYJNE SPÓŁEK PUBLICZNYCH W POLSCE

Main Article Content

Tomasz J. Dąbrowski

Abstrakt

Wartości korporacyjne odgrywają istotną rolę w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Są one ważne w budowaniu silnej tożsamości korporacyjnej, kreowaniu wizerunku i umacnianiu reputacji. Celem badań przedstawionych w artykule była identyfikacja i porównanie systemów wartości korporacyjnych występujących w spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uzyskane wyniki wskazują, że najważniejszym czynnikiem różnicującym systemy wartości korporacyjnych jest wielkość przedsiębiorstwa.
Słowa kluczowe: wartości organizacyjne, tożsamość organizacyjna, tożsamość przedsiębiorstwa, kultura organizacyjna, zarządzanie przez wartości

Article Details

Jak cytować
Dąbrowski, T. (2018). WARTOŚCI ORGANIZACYJNE SPÓŁEK PUBLICZNYCH W POLSCE. Organizacja I Kierowanie, (3 (182), 33–48. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/OiK/article/view/4068
Dział
Artykuły