CONTINUOUS IMPROVEMENT JAKO REKOMENDOWANA STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA WE WSPÓŁCZESNYCH UWARUNKOWANIACH RYNKOWYCH

Main Article Content

Piotr Walentynowicz

Abstrakt

W artykule przedstawiono główne wnioski wynikające z rozważań na temat sprawnego funkcjonowania systemu continuous improvement jako bardzo ważnego elementu rozwoju przedsiębiorstwa we współczesnych uwarunkowaniach rynkowych. Oprócz dywagacji na temat istoty pojęcia, zaprezentowano w nim podstawowe elementy oraz etapy budowania systemu ciągłego doskonalenia w przedsiębiorstwie. W końcowej części opracowania zaprezentowano konkluzje o charakterze aplikacyjnym. Jako metodę badawczą, oprócz analizy literatury źródłowej, zastosowano przede wszystkim analizę i syntezę wyników badań i doświadczeń empirycznych autora. Artykuł jest adresowany w szczególności do menedżerów, którzy w praktyce są zobligowani do skutecznego radzenia sobie z trudnymi uwarunkowaniami współczesnego otoczenia.


Słowa kluczowe: continuous improvement, ciągłe doskonalenie, przedsiębiorstwo, rozwój, strategia


Kody klasyfikacji JEL: D2, L23, O2, M11

Article Details

Jak cytować
Walentynowicz, P. (2022). CONTINUOUS IMPROVEMENT JAKO REKOMENDOWANA STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA WE WSPÓŁCZESNYCH UWARUNKOWANIACH RYNKOWYCH. Organizacja I Kierowanie, (2 (191), 33–51. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/OiK/article/view/4002
Dział
Artykuły