• ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Recenzenci
    • Zasady recenzowania artykułów
    • Kontakt
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Nr 1-4 (2014): Kobieta i Biznes

Opublikowane: 2014-12-30

Artykuły

Damski i męski świat biznesu - merkantylizm psychiczny oraz percepcja kryzysu ekonomicznego i własnego sukcesu

Mariola Paruzel-Czachura, Maria Chełkowska

5-15, 36-46

PDF PDF (English)

Opinie kobiet naukowców na temat różnic genderowych w zawodzie naukowca

Dorota Jedlikowska

14-24, 47-55

PDF PDF (English)

Rola coachingu w karierze menedżerskiej kobiet

Joanna Żukowska, Dagmara Miąsek

23-35, 56-66

PDF PDF (English)

Język / Language

  • Język polski
  • English

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.

Operatorem serwisu jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Używamy plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Więcej informacji