Treść głównego artykułu

Abstrakt

W artykule przedstawiono problematykę zarządzania innowacjami, a zwłaszcza znaczenie innowacji produktowych (nowych produktów) i innowacji marketingowych w kontekście kształtowania odpowiedniego wizerunku oferty i tym samym osiągania przewagi konkurencyjnej. Celem artykułu jest ustalenie wpływu stopnia innowacyjności produktów spożywczych na ich postrzeganie. Ponadto, zweryfikowano w nim opinie ankietowanych na temat postrzegania nowych produktów oraz innowacji marketingowych (niestandardowych rozwiązań promocyjnych i dystrybucyjnych) stosowanych na rynku żywnościowym, będących rezultatem twórczej techniki kombinacji.

Słowa kluczowe

innowacje produktowe innowacje marketingowe żywność nabywcy finalni wizerunek

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Białoskurski, S. ., & Janulewicz, . P. . (2017). Innowacyjność a postrzeganie wybranych nowych produktów spożywczych i niestandardowych rozwiązań marketingowych na rynku żywności. Edukacja Ekonomistów I Menedżerów, 44(2), 131–142. https://doi.org/10.5604/01.3001.0010.3167

Referencje

Read More