Treść głównego artykułu
Abstrakt
The article presents the experience of entrepreneurship education among the students of Warsaw School of Economics. It has been reflected in the results of the impact of applying heuristic techniques and teamwork on the quality of the business ideas of students and their motivation for trying to implement them in life. The use of heuristic techniques according to the respondents had a positive effect on the quality of their business idea. After reviewing them in practice significantly increased assessment of the suitability of their application. Similarly, team cooperation has positively influenced the quality of business ideas and motivation of the participants who try to implement them. Total properly conducted entrepreneurship training is able to raise the motivation of students to start a business. Working out an effective program helps to make constant evaluation and feedback from the participants.
Szczegóły artykułu
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Referencje
-
1. Antoszkiewicz, J., Laszuk, M., Paciorkiewicz, Z. (2003). Twórczość a przedsiębiorczość we współczesnym kształceniu gospodarczym. W: J. Osiński (red.), Wzrost gospodarczy i rozwój społeczny jako paradygmaty współczesności, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH, 555–575.
2. Blank, S., Dorf, B. (2013). Podręcznik Startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku, Gliwice: Helion.
3. Drucker, P.F. (1992). Innowacja i przedsiębiorczość, Warszawa: PWE.
Referencje
2. Blank, S., Dorf, B. (2013). Podręcznik Startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku, Gliwice: Helion.
3. Drucker, P.F. (1992). Innowacja i przedsiębiorczość, Warszawa: PWE.