Treść głównego artykułu
Abstrakt
The role of digital competencies of young scientists is presented in this paper. Furthermore, there is an analysis of current grant programmes for Ukrainian researchers.It is confirmed that remote scholarships have become important for Ukrainian scientists during wartime.
Szczegóły artykułu
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Referencje
- Bejinaru, R. (2013). Impact of Digitalization on Education in the Knowledge Economy. Management Dynamics in the Knowledge Economy, 7 (3), 367–380. DOI: 10.25019/ MDKE/7.3.06 Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/337627655_
- Impact_of_Digitalization_on_Education_in_the_Knowledge_Economy
- Chevening Scholarships. Retrieved from: https://www.chevening.org/scholarships/
- DAAD. Retrieved from: https://www.daad.de/en/the-daad/what-we-do/
- Dorosh, M. (2015). Dity i tekhnolohii: «piramida tsyfrovoi povedinky». Media Sapiens. Retrieved from: https://ms.detector.media/media-i-diti/post/13763/2015-0721-diti-i-tekhnologii-piramida-tsifrovoi-povedinki [in Ukrainian].
- Druker, P. (2000). Zadachi menedzhmenta v HKHI veke. M.: Izdatel’skij dom «Vil’yams», 272.
- Kubareva, I., Maliarchuk, O., & Pohuda, N. (2018). Corporate Social Responsibility of Ukrainian tourist enterprises: identity, strategy and performance. Eastern Journal of European Studies, 9 (2), 145–167.
- Lepeyko, T. (2016). Generational theory: value-oriented approach. Business inform., 11, 24–31.
- Lumpieva, T. P., & Volkov, A. F. (2013). Generation Z: Psychological Features of Modern Students. Retrieved from: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/21748/1
- McGuire, S. (2003). Entrepreneurial organizational culture. Management Theory & Organizational Behavior. Retrieved from: https://www.coursehero.com/file/p4afrri/Entrepreneurial-organizational-culture-Stephen-McGuire-2003-defined-and/
- Mykhats, S. O. (2018). Transformatsiia zmistu osvity yak haluzi ekonomiky v KhKhI stolitti. Ekonomichna teoriia ta istoriia ekonomichnoi dumky, 34, 7–8. Retrieved from:
- http://bses.in.ua/journals/2018/34_2018/3.pdf [in Ukrainian]
- Myslovo. Word of the Year 2019 [Electronic resource]. Retrieved from: http://myslovo. com/?page_id=4634
- Ozhevan, M. A., & Gnatyuk, S. L. (2011). Ukraine on the road to a “smart society”. Information technologies as a factor of social transformation: Coll. analyte. reports. K.: NISD, 3–27.
- The entrepreneurial organization. What it is and why it matters (2013). Retrieved from: The Erasmus Mundus Scholarship Programme 2020/2022. Retrieved from: http://www.
- mladiinfo.eu/2019/11/21/erasmus-mundus-scholarship-programme-2020-2022/
- The Lane Kirkland Scholarship Programme. Retrieved from: https://kirkland.edu.pl/
Referencje
Bejinaru, R. (2013). Impact of Digitalization on Education in the Knowledge Economy. Management Dynamics in the Knowledge Economy, 7 (3), 367–380. DOI: 10.25019/ MDKE/7.3.06 Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/337627655_
Impact_of_Digitalization_on_Education_in_the_Knowledge_Economy
Chevening Scholarships. Retrieved from: https://www.chevening.org/scholarships/
DAAD. Retrieved from: https://www.daad.de/en/the-daad/what-we-do/
Dorosh, M. (2015). Dity i tekhnolohii: «piramida tsyfrovoi povedinky». Media Sapiens. Retrieved from: https://ms.detector.media/media-i-diti/post/13763/2015-0721-diti-i-tekhnologii-piramida-tsifrovoi-povedinki [in Ukrainian].
Druker, P. (2000). Zadachi menedzhmenta v HKHI veke. M.: Izdatel’skij dom «Vil’yams», 272.
Kubareva, I., Maliarchuk, O., & Pohuda, N. (2018). Corporate Social Responsibility of Ukrainian tourist enterprises: identity, strategy and performance. Eastern Journal of European Studies, 9 (2), 145–167.
Lepeyko, T. (2016). Generational theory: value-oriented approach. Business inform., 11, 24–31.
Lumpieva, T. P., & Volkov, A. F. (2013). Generation Z: Psychological Features of Modern Students. Retrieved from: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/21748/1
McGuire, S. (2003). Entrepreneurial organizational culture. Management Theory & Organizational Behavior. Retrieved from: https://www.coursehero.com/file/p4afrri/Entrepreneurial-organizational-culture-Stephen-McGuire-2003-defined-and/
Mykhats, S. O. (2018). Transformatsiia zmistu osvity yak haluzi ekonomiky v KhKhI stolitti. Ekonomichna teoriia ta istoriia ekonomichnoi dumky, 34, 7–8. Retrieved from:
http://bses.in.ua/journals/2018/34_2018/3.pdf [in Ukrainian]
Myslovo. Word of the Year 2019 [Electronic resource]. Retrieved from: http://myslovo. com/?page_id=4634
Ozhevan, M. A., & Gnatyuk, S. L. (2011). Ukraine on the road to a “smart society”. Information technologies as a factor of social transformation: Coll. analyte. reports. K.: NISD, 3–27.
The entrepreneurial organization. What it is and why it matters (2013). Retrieved from: The Erasmus Mundus Scholarship Programme 2020/2022. Retrieved from: http://www.
mladiinfo.eu/2019/11/21/erasmus-mundus-scholarship-programme-2020-2022/
The Lane Kirkland Scholarship Programme. Retrieved from: https://kirkland.edu.pl/