Treść głównego artykułu

Abstrakt

Celem artykułu jest analiza jawności wynagrodzeń w kontekście budowania marki/wizerunku pracodawcy. W artykule dokonano przeglądu definicji pojęcia wizerunku przedsiębiorstwa jako pracodawcy, przeanalizowano koncepcję budowania marki pracodawcy oraz pojęcia employee value proposition (EVP). Dokonano analizy obszaru jawności wynagrodzeń w kontekście uregulowań prawodawstwa oraz z punktu widzenia dotychczasowego dorobku badawczego. Wyniki badań empirycznych dostarczyły oceny wizerunku pracodawców oraz obszaru jawności wynagrodzeń wśród polskich pracodawców. Wnioski posłużą do dalszych badań na temat jawności wynagrodzeń w kontekście budowania marki pracodawcy.

Słowa kluczowe

jawność wynagrodzeń wizerunek pracodawcy marka pracodawcy

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Zając‑Pałdyna , U. . (2018). Jawność wynagrodzeń w kontekście budowania wizerunku pracodawcy. Edukacja Ekonomistów I Menedżerów, 49(3), 203–213. https://doi.org/10.5604/01.3001.0012.7413

Referencje

Read More