Treść głównego artykułu

Abstrakt

Budowanie marki pracodawcy staje się jednym z priorytetów współczesnych organizacji. Rośnie nie tylko zainteresowanie metodami, technikami i narzędziami employer branding, lecz także zatrudnienie na stanowiskach odpowiedzialnych za kształtowanie marki firmy jako pracodawcy. Celem artykułu jest zaprezentowanie zakresu zadań realizowanych na stanowisku specjalisty ds. EB oraz kompetencji niezbędnych do ich wykonywania na podstawie wyników badania przeprowadzonego z zastosowaniem metodyki analizy treści dokumentacji.

Słowa kluczowe

marka pracodawcy employer branding kompetencje zakres obowiązków

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Krasnova, A. (2019). Oczekiwania wobec kandydatów a zakres obowiązków na stanowisku specjalisty do spraw budowania marki pracodawcy. Edukacja Ekonomistów I Menedżerów, 51(1), 221–231. https://doi.org/10.5604/01.3001.0013.2373

Referencje

Read More