Treść głównego artykułu
Abstrakt
Działania z zakresu świadomego budowania wizerunku pracodawcy z wyboru coraz częściej zasilają wachlarz praktyk wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach. Employer branding, który można określić jako długoterminową strategię przyciągania, angażowania i zatrzymywania w firmie najbardziej utalentowanych, wartościowych pracowników, uznawany jest za jeden z niezwykle ważnych czynników sukcesu organizacji. Celem niniejszego opracowania jest zwrócenie uwagi na rolę narzędzi komunikacji społecznej w procesie zewnętrznego budowania silnej, pozytywnej marki pracodawcy, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia narzędzi internetowych.
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Referencje
-
1. Barrow S., Mosley R., The employer brand. Bringing the best of brand management to people at work, John Wiley&Sons Ltd., Chichester 2008.
2. Baruk A. I., Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2005.
3. Baruk A. I., Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2005.
4. Cwalina W., Generacja Y – ponury mit czy obiecująca rzeczywistość, w: Internet – fenomen społeczeństwa informacyjnego, red. T. Zasępa, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2001.
5. Kozłowski M., Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012.
6. Mosley R., Customer experience, organizational culture and the employer brand, “Brand Management” 2008, Vol. 15, Nr 2.
7. Mosley R., Customer experience, organizational culture and the employer brand, “Brand Management” 2008, Vol. 15, Nr 2.
8. http://hrstandard.pl/2009/11/03/employer-branding-czyli-jak-pracodawcy-kreuja-swoj -wizerunek z 20.06.2012 r.
9. http://www.kariera.com.pl/Twoja-Kariera/Co-slychac-w-branzy/2011-05/Stabilni-iinspirujacy-Idealni-Pracodawcy z 20.06.2012 r.
10. http://www.pwc.pl/pl/o-nas/index.jhtml z 20.06.2012 r.
11. http://www.pwc.com/pl/pl/kariera/poznaj-nas/kultura-organizacyjna.jhtml z 20.06.2012 r.
12. http://www.universumglobal.com/IDEAL-Employer-Rankings/The-National-Editions/Polish-Student-Survey z 20.06.2012 r.
Referencje
2. Baruk A. I., Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2005.
3. Baruk A. I., Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2005.
4. Cwalina W., Generacja Y – ponury mit czy obiecująca rzeczywistość, w: Internet – fenomen społeczeństwa informacyjnego, red. T. Zasępa, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2001.
5. Kozłowski M., Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012.
6. Mosley R., Customer experience, organizational culture and the employer brand, “Brand Management” 2008, Vol. 15, Nr 2.
7. Mosley R., Customer experience, organizational culture and the employer brand, “Brand Management” 2008, Vol. 15, Nr 2.
8. http://hrstandard.pl/2009/11/03/employer-branding-czyli-jak-pracodawcy-kreuja-swoj -wizerunek z 20.06.2012 r.
9. http://www.kariera.com.pl/Twoja-Kariera/Co-slychac-w-branzy/2011-05/Stabilni-iinspirujacy-Idealni-Pracodawcy z 20.06.2012 r.
10. http://www.pwc.pl/pl/o-nas/index.jhtml z 20.06.2012 r.
11. http://www.pwc.com/pl/pl/kariera/poznaj-nas/kultura-organizacyjna.jhtml z 20.06.2012 r.
12. http://www.universumglobal.com/IDEAL-Employer-Rankings/The-National-Editions/Polish-Student-Survey z 20.06.2012 r.