Zarządzanie marketingowe jako czynnik rozwoju gminy

Krzysztof Jędrzejewski (1)
(1) Uniwersytet Łódzki, Polska

Abstrakt

Celem opracowania jest przedstawienie uwarunkowań zarządzania marketingowego oraz roli jaką odgrywa ono w jednostkach samorządowych. Autor podkreśla, że marketing w zarządzaniu gminą pełni jedną z głównych funkcji wpływających na jej rozwój. Zaprezentowane zostały wyniki własnych badań z zakresu działań marketingowych i narzędzi wykorzystywanych przez władze samorządowe w gminach województwa łódzkiego. Rozważania oparto na literaturze przedmiotu, jak i wynikach własnych badań empirycznych. Badania te przeprowadzono w połowie 2016 roku, metodą ankietową na próbie 155 gmin województwa łódzkiego.

Bibliografia

Read More

Autor

Krzysztof Jędrzejewski
Jędrzejewski, K. (2018). Zarządzanie marketingowe jako czynnik rozwoju gminy. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 48(3), 83–95. https://doi.org/10.5604/01.3001.0012.7782