Zarządzanie różnorodnością a budowanie wizerunku i reputacji firmy rodzinnej

Elwira Gross-Gołacka (1)
(1) Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie, Polska

Abstrakt

Celem artykułu jest zaprezentowanie relacji między kwestią budowania wizerunku i reputacji firmy a koncepcją zarządzania różnorodnością, określoną wartościami oraz normami, przestrzeganymi i rozwijanymi przy podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Teza artykułu brzmi następująco: istnieje relacja między budowaniem wizerunku i reputacji firmy, mającym istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania organizacji, a koncepcją zarządzania różnorodnością. Autorka zwraca uwagę na znaczenie zachowań pro etycznych i pro humanistycznych w zarządzaniu organizacją oraz ich wpływu na budowanie wartości firmy. Istotną rolę w tworzeniu wizerunku i reputacji organizacji może odgrywać koncepcja zarządzania różnorodnością.

Bibliografia

Read More

Autor

Elwira Gross-Gołacka
Gross-Gołacka, E. (2018). Zarządzanie różnorodnością a budowanie wizerunku i reputacji firmy rodzinnej. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 46(1), 39–50. https://doi.org/10.5604/01.3001.0012.0991