Interesariusze w opinii prezesów zarządów polskich przedsiębiorstw

Karolina Łudzińska (1), Michał Zdziarski (2)
(1) Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Polska,
(2) Uniwersytet Warszawski, Polska

Abstrakt

W artykule zostały przedstawione wyniki badania adresowanego do prezesów zarządów 500 największych przedsiębiorstw w Polsce, którego celem było poznanie opinii o najważniejszych interesariuszach, od których wsparcia i współpracy może zależeć realizacja strategii rozwoju firmy, zmierzająca do osiągnięcia ponadprzeciętnych wyników zarządzanych przez nich firm.

Bibliografia

Read More

Autor

Karolina Łudzińska
Michał Zdziarski
Łudzińska , K. ., & Zdziarski, . M. . (2013). Interesariusze w opinii prezesów zarządów polskich przedsiębiorstw. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 27(2), 41–49. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2184

Article Details

Metrics