Wpływ jakości produktów na zachowania konsumentów
Main Article Content
Abstract
Problematyka jakości produktów nie jest tematem nowym, jednakże świadomość wzrastających oczekiwań i potrzeb konsumentów sprawia, że zagadnienie to jest ciągle aktualne. Wynika to z faktu, że klienci stają się coraz bardziej świadomi a ich potrzeby zróżnicowane. Przekształceniu ulegają zwyczaje i motywacje zakupowe. Dlatego badanie postaw konsumenckich staję się w dzisiejszych czasach niezwykle istotne. Głównym celem artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie dotyczące wpływu jakości produktów na zachowania konsumentów.
Downloads
Article Details
The author of the article declares that the submitted article does not infringe the copyrights of third parties. The author agrees to subject the article to the review procedure and to make editorial changes. The author transfers, free of charge, to SGH Publishing House the author's economic rights to the work in the fields of exploitation listed in the Article 50 of the Act of 4 February 1994 on Copyright and Related Rights – provided that the work has been accepted for publication and published.
SGH Publishing House holds economic copyrights to all content of the journal. Placing the text of the article in a repository, on the author's home page or on any other page is allowed as long as it does not involve obtaining economic benefits, and the text will be provided with source information (including the title, year, number and internet address of the journal).
References
2. Dobiegała-Korona B. [2012], Nowa rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa, Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie, nr 2.
3. Falkowski A., Tyszka T. [2009], Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
4. Kasperek-Hoppe M., Rachocka J., Woś J. [2004], Zachowania konsumentów – teoria i praktyka, Poznań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
5. Rudnicki L. [2012], Zachowanie konsumentów na rynku, Warszawa, PWE.
6. Światowy G. [2006], Zachowania konsumentów, Warszawa, PWE.
7. Zimon D., Gawron-Zimon Ł. [2014], Wykorzystanie metody QFD do doskonalenia logistycznej obsługi klienta, w: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji, Konferencja IZiP, Opole.
8. Zimon D. [2013], Zarządzanie jakością w logistyce, Warszawa, CeDeWu.