The value of modern consumption

Main Article Content

Andrzej Herman

Abstract

On the centenary of the Professor Maximilian Pohorille birth, the author reminds the achievements of Professor in this topic research. Shows new trends and related economic and social problems, that have emerged in the area of changes in the actual value of consumption, by changing the same consumption content and functions

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Herman, A. (2015). The value of modern consumption. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 35(2), 4–5. Retrieved from https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2015
Section
Articles

References

1. Bell D. [2014], Kulturalne sprzeczności kapitalizmu, Warszawa, Wydawnictwo Aletheia, s. 57-58.
2. Cohen D. [2011], Prosperity słabości, Katowice, Wydawnictwo Sonia Draga, s. 143.
3. Kornai J. [2014], Dynamizm, rywalizacja i gospodarka nadmiaru. Dwa eseje o naturze kapitalizmu,
Kraków, Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej.
4. Baudrillard J. [2005a], Pakt jasności. O inteligencji zła, Warszawa, Sic!, s. 19-20.
5. Baudrillard J. [2005b], Symulakry i Symulacja, Warszawa, Sic!