Reputacja jako wartość dla klientów kreująca wartość przedsiębiorstwa

Agnieszka Rutkowska (1)
(1) Szkoła Główna Handlowa, Polska

Abstrakt

Artykuł porusza temat reputacji przedsiębiorstwa, rozpatrywanej w kontekście generowania wartości przedsiębiorstwa poprzez tworzenie wartości dla klientów oraz oddziaływanie na wartość klientów dla przedsiębiorstwa. Autorka pokazała, jak dzięki dobrej reputacji tworzone są korzyści dla klientów, co przekłada się na wzrost wartości klientów dla firmy. Reputacja jest dobrem cennym i pożądanym, przez co jest wartością zarówno dla samego przedsiębiorstwa jak również dla jego interesariuszy.

Bibliografia

Read More

Autor

Agnieszka Rutkowska
redakcjaprzedsiebiorstwo@sgh.waw.pl (Główny kontakt)
Rutkowska, A. (2015). Reputacja jako wartość dla klientów kreująca wartość przedsiębiorstwa. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 37(4), 37–44. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2141

Article Details

Metrics