Abstrakt
W artykule autor omawia dwie powiązane kwestie: teoretyczne aspekty kształtowania środowiska doświadczeń oraz rezultaty badań empirycznych nad stopniem zaangażowania organizacji administracji publicznej we włączanie klientów do procesu projektowania i planowania nowych lub doskonalonych usług. Wyniki badań wskazują, że organizacje administracji publicznej najczęściej realizowały politykę częściowego włączania klientów do procesów tworzenia wartości, materializowanej w innowacjach o charakterze usług.
Full Text
Bibliografia
2. Berry F.S., Innovation in Public Management: The Adoption of Strategic Planning, “Public AdministrationReview”, 1994, No. 4, p. 323.
3. Griffin R.W., Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 2004, s. 212-213.
4. Grudzewski W.M., Hejduk I., Projektowanie systemów zarządzania, Difin, Warszawa 2001, s. 74.
5. Herman A., Kasiewicz S., Cele działalności przedsiębiorstwa w warunkach niepewności i ryzyka, [w:] Zarządzanie wartością firmy, Herman A., Szablewski A. (red.), Poltext, Warszawa 1999, s. 62-70.
6. Innobarometer 2010. Analytical Report. Innovation in Public Administration, Flash Eurobarometer 305, The Gallup Organization, January, 2011, pp. 4-5.
7. Lee S.M., Olson D.L., Trimi S., Co-innovation: convergenomics, collaboration, and co-creation fororganizational values, “Management Decision”, 2012, No. 5, p. 824.
8. Prahalad C.K., Ramaswamy V., Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005, s. 48, 59.
9. Vigoda-Gadot E., Shoham A., Schwabsky N., Ruvio A., Public sector innovation for Europe: a multinationaleight-country exploration of citizens’ perspectives, “Public Administration”, 2008, No. 2, p. 313.
Autor
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.