Specyfika biznesu w Unii Europejskiej

Marian Gorynia (1)
(1) Akademia Ekonomiczna w Poznaniu , Polska

Abstrakt

Tematy zawarte w książce pokazują, jak wielowątkowe i wieloaspektowe mogą być rozważania poświęcone eurobiznesowi. Trzeba z uznaniem podkreślić, iż autorom udało się sprecyzować, a następnie zbadać i opisać najważniejsze zagadnienia składające się na pojęcie „eurobiznesu”. Podręcznik ten kompleksowo więc zdaje sprawę ze złożoności i specyfiki prowadzenia biznesu na obszarze Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem perspektywy polskich przedsiębiorstw. Zwłaszcza to ostatnie stwierdzenie ma decydujące znaczenie dla uwypuklenia praktycznych walorów recenzowanej pracy. Do silnych jej stron należy także zaliczyć bardzo dobre jej osadzenie w literaturze przedmiotu. Nawet jeśli lektura niektórych fragmentów budzi niedosyt, to możliwe jest sięgnięcie do szerokiej literatury uzupełniającej.

Bibliografia

1. Eurobiznes, Marcin K. Nowakowski (red.), Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2008, s. 468.

Autor

Marian Gorynia
Gorynia, M. . (2009). Specyfika biznesu w Unii Europejskiej. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 10(1), 111–113. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2332

Article Details

Metrics