Czy biznes jest ważniejszy od konsumenta?
Main Article Content
Abstract
Artykuł jest polemiką z tezami przedstawionymi przez prof. M. Skousena, amerykańskiego ekonomisty, podczas wykładu Co napędza gospodarkę: C, I, czy G?, który wygłosił 28 maja 2012 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Downloads
Article Details
The author of the article declares that the submitted article does not infringe the copyrights of third parties. The author agrees to subject the article to the review procedure and to make editorial changes. The author transfers, free of charge, to SGH Publishing House the author's economic rights to the work in the fields of exploitation listed in the Article 50 of the Act of 4 February 1994 on Copyright and Related Rights – provided that the work has been accepted for publication and published.
SGH Publishing House holds economic copyrights to all content of the journal. Placing the text of the article in a repository, on the author's home page or on any other page is allowed as long as it does not involve obtaining economic benefits, and the text will be provided with source information (including the title, year, number and internet address of the journal).
References
2. Machaj M., Lot nad Koo-kułczą recesją, obserwatorfinansowy.pl, dostęp 2012/06/07.
3. Pompowski T., O podważaniu wiary w ekonomię, obserwatorfinansowy.pl, dostęp 2012/08/21.
4. Thornton D.L., Personal Saving and Economic Growth, Economic Synopses. Short essays and reports on the economic issues of the day, 2009, No. 46, http://research.stlouisfed.org/publications/es/09/ES0946.pdf.