Metody optymalizacji korporacyjnych procesów komunikacji z bankami

Main Article Content

Konrad Szermanowicz

Abstrakt



W artykule zostały zaprezentowane możliwości usprawniania procesów biznesowych przy wykorzystaniu różnego typu rozwiązań w ramach systemów płatności i rozliczeń finansowych. W oparciu o studium przypadku znanych korporacji omówione zostały rozwiązania dostarczane zarówno przez banki, jak i organizacje rozliczeniowe oraz różnice w zakresie dostarczanych przez nie funkcji.






 



Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Szermanowicz, K. (2015). Metody optymalizacji korporacyjnych procesów komunikacji z bankami. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 37(4), 64–74. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2144
Dział
Dział główny

Bibliografia

1. Borcuch A. [2012], Bankowość elektroniczna w Polsce, Warszawa, CeDeWu.
2. Grzywacz J. [2004], Bankowość elektroniczna w działalności przedsiębiorstwa, Warszawa, Oficyna
Wydawnicza SGH.
3. NRZHiU [2010], Obowiązek posiadania rachunku bankowego przez przedsiębiorcę, Naczelna Rada
Zrzeszeń Handlu i Usług, www.kupiec.org.pl, 20 września 2010, dostęp 20/03/2014.
4. SWIFT [2011], SWIFT Connectivity for Corporate Treasurers.
5. Świecka B. [2008], Bankowość elektroniczna, Warszawa, CeDeWu, s. 22-23.
6. TMI [2013], Raport specjalny TMI, „Treasury Today”, april.
7. Ustawa [2004], Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, z dnia 2 lipca 2004 r., Dz. U. z dnia
6 sierpnia 2004 r., nr 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami.
8. www.andra.com.pl.
9. www.ebics.org.
10. www.mbank.pl/pomoc/info/konta/przelewy-zagraniczne.html.
11. www.omikron.de/Anzeige/index.php?id=28&mid=207&l=92&r=93.
12. www.swift.com/assets/corporates/documents/our_solution/case_study_petronas.pdf.