Treść głównego artykułu
Abstrakt
Tematem pracy jest problematyka szkoleń pracowników we współczesnych organizacjach. Celem artykułu jest prezentacja wyników badania zrealizowanego w ramach projektu RPMA.01.02.00-14-7402/16, dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego. Badanie przeprowadzono wśród uczestników dwu typów szkoleń – tradycyjnych oraz prowadzonych w formule edutainment, rozumianych jako specyficzny rodzaj szkoleń, łączących elementy edukacji (education) i rozrywki (entertainment). Celem badania była identyfikacja kluczowych oczekiwań wpływających na satysfakcję i ocenę jakości procesu szkoleniowego pracowników sektora biznesu, z uwzględnieniem możliwości wykorzystania nabytej wiedzy w rzeczywistych warunkach zawodowych. Porównywano opinie dotyczące szkoleń z obszarów: przywództwa, negocjacji, motywowania pracowników i zarządzania zmianą.
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Referencje
-
1. Barber, B. R. (2008). Skonsumowani. Jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
2. Giddens, A. (2001). Nowoczesność i tożsamość. „JA” i społeczeństwo w epoce późnej nowoczesności. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
3. Kirkpatrick, D. L. (2001). Ocena efektywności szkoleń. Warszawa: Wydawnictwo Studio Emka.
4. Kirkpatrick, J. D., Kirkpatrick, W. K. (2016). Four Levels of Training Evaluation. Alexandria: ATD Press.
5. Łaguna, M., Kozak, A. (2015). Metody prowadzenia szkoleń. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
6. Nachmias-Frankfort, Ch., Nachmias, D. (2001). Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
7. Ritzer, G. (2001). Magiczny świat konsumpcji. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
8. Ritzer, G. (2003). Makdonaldyzacja społeczeństwa. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
9. Rudzka-Stankiewicz, U., Lux, B. (2018). Grywalizacja jako narzędzie HR. W: K. Popieluch (red.), HR Business Partner. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Referencje
2. Giddens, A. (2001). Nowoczesność i tożsamość. „JA” i społeczeństwo w epoce późnej nowoczesności. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
3. Kirkpatrick, D. L. (2001). Ocena efektywności szkoleń. Warszawa: Wydawnictwo Studio Emka.
4. Kirkpatrick, J. D., Kirkpatrick, W. K. (2016). Four Levels of Training Evaluation. Alexandria: ATD Press.
5. Łaguna, M., Kozak, A. (2015). Metody prowadzenia szkoleń. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
6. Nachmias-Frankfort, Ch., Nachmias, D. (2001). Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
7. Ritzer, G. (2001). Magiczny świat konsumpcji. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
8. Ritzer, G. (2003). Makdonaldyzacja społeczeństwa. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
9. Rudzka-Stankiewicz, U., Lux, B. (2018). Grywalizacja jako narzędzie HR. W: K. Popieluch (red.), HR Business Partner. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.