Treść głównego artykułu

Abstrakt

W artykule podjęto próbę oceny kompetencji studentów z trzech perspektyw: studentów, pracodawców i nauczycieli akademickich. Wskazano kompetencje oceniane najwyżej i najniżej oraz istotne różnice w opiniach trzech grup respondentów. Różne postrzeganie kompetencji studentów oraz zróżnicowany poziom ich oceny składnia do stawiania szeregu pytań dotyczących zarówno przyczyn, jak i skutków takiego stanu rzeczy. Stawiane pytanie i prowadzona polemika, na tle rozważań dotyczących pokolenia Y oraz Krajowych Ram Kwalifikacji w szkolnictwie wyż- szym w Polsce, mają za zadanie inspirować do dalszych badań i poszukiwań w tym obszarze.

Słowa kluczowe

kompetencje studentów ocena kompetencji pokolenie Y Krajowe Ramy Kwalifikacji Kadry dla Gospodarki

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Andrałojć, M. . (2012). Kompetencje studentów: ocena z perspektywy studentów, pracodawców i nauczycieli akademickich. Edukacja Ekonomistów I Menedżerów, 25(3), 199–214. https://doi.org/10.5604/01.3001.0009.6279

Referencje

Read More