Treść głównego artykułu

Abstrakt

Celem artykułu jest odpowiedź na pytanie, jak studenci o różnych motywach studiowania oceniają poziom dopasowania swoich kompetencji do potrzeb rynku pracy. Dyskusję osadzono w tematyce kształtowania kariery zawodowej i dokonywanych przez młode osoby wyborów na rynku pracy. Zrozumienie dokonywanych przez studentów wyborów jest szczególnie ważne w sytuacji pogłębiających się różnic w traktowaniu pracy przez osoby młode (pokolenie Y) oraz doświadczone (pokolenie X). Do przeprowadzenia analizy wykorzystano dane zebrane w ramach projektu „Kadry dla Gospodarki” w roku akademickim 2011/2012. Projekt realizowany jest na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu od 2010 roku.

Słowa kluczowe

motywy studiowania kompetencje studentów luka kompetencyjna rozwój kariery „Kadry dla Gospodarki

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Andrałojć , M. . (2014). Kompetencje studentów o różnych motywach studiowania w kontekście kształtowania kariery zawodowej. Edukacja Ekonomistów I Menedżerów, 32(2), 181–194. https://doi.org/10.5604/01.3001.0009.4629

Referencje

Read More