Treść głównego artykułu

Abstrakt

Dialog pomiędzy wykładowcą a studentem może mieć charakter ciągły, stały, być procesem pozwalającym na podniesienie jakości oferowanych usług edukacyjnych współczesnej młodzieży akademickiej. Stała współpraca każdego nauczyciela z własnymi uczniami może być korzystna dla obu stron – wykładowca może nieustannie polepszać jakoś swego warsztatu i prowadzonych zajęć/badań oraz na bieżąco reagować na pojawiające się problemy, zaś student mieć realny wpływ na to, jak będzie przebiegała jego ścieżka rozwoju dzięki możliwości nawiązania permanentnego dialogu ze swoim „edukacyjnym mistrzem”. (fragment tekstu)

Szczegóły artykułu

Jak cytować
Trojanowska, M. . (2015). Studencka informacja zwrotna w zarządzaniu jakością studiów. Jak obudzić wykładowców i studentów?. Edukacja Ekonomistów I Menedżerów, 36(2), 161–165. https://doi.org/10.5604/01.3001.0009.4612

Referencje

    -