Treść głównego artykułu
Abstrakt
Dialog pomiędzy wykładowcą a studentem może mieć charakter ciągły, stały, być procesem pozwalającym na podniesienie jakości oferowanych usług edukacyjnych współczesnej młodzieży akademickiej. Stała współpraca każdego nauczyciela z własnymi uczniami może być korzystna dla obu stron – wykładowca może nieustannie polepszać jakoś swego warsztatu i prowadzonych zajęć/badań oraz na bieżąco reagować na pojawiające się problemy, zaś student mieć realny wpływ na to, jak będzie przebiegała jego ścieżka rozwoju dzięki możliwości nawiązania permanentnego dialogu ze swoim „edukacyjnym mistrzem”. (fragment tekstu)
Szczegóły artykułu
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Referencje
-
-