Abstrakt
Trzecia rewolucja przemysłowa dokonująca się w najbardziej rozwiniętych gospodarkach ma dwie cechy: jej motorem nie są już przede wszystkim źródła energii kopalnej, ale odnawialnej oraz rozwój sieciowych organizacji nie tylko sfery gospodarczej, ale również życia społecznego. Autor analizuje warunki, jakie powinny być spełnione, aby w Polsce możliwe stało się uczynienie z technologii cyfrowych katalizatora i integratora innowacyjności.
Full Text
Bibliografia
2. Herman H. [2016], Przedmowa do wydania polskiego, w: Zielona rewolucja, Fucks R., Warszawa, Instytut Wydawniczy Książka i Prasa.
3. Konopka D. [2015], Glokalizacja zaufania publicznego jako nowa kategoria socjoekonomiczna,„Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie”, nr 3 (36).
4. Kuciński K. (red.) [2011], Glokalizacja, Warszawa, Difin SA.
5. Rifkin J. [2012], Trzecia rewolucja przemysłowa, Katowice, Wyd. Sonia Draga.
6. Rifkin J. [2016], Społeczeństwo zero kosztów krańcowych, Warszawa, Wyd. Emka.
7. Standing G. [2014], Prekariat. Nowa niebezpieczna klasa, Warszawa, PWN.
8. Zacher L.W. [2007], Transformacje społeczeństw, Warszawa, Wyd. C.H. Beck.
Autor
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.