Oczekiwania inwestorskie a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Cezary Suszyński (1)
(1) Szkoła Główna Handlowa, Polska

Abstrakt

Książka dr Magdaleny Mikołajek-Gocejny, niezależnie od bardziej szczegółowych uwag i ocen przedstawionych dalej, już na etapie bieżącego przyswajania jej treści skłania do refleksji, która pozostaje aktualna do końca lektury. Co istotniejsze, refleksja ta nie jest wyłącznie jednostkowym i subiektywnym wrażeniem. Nawiązuje bowiem do pewnej głębszej tendencji i jest swoistą kanwą dla sądów wartościujących, w odniesieniu do określonego sposobu uprawiania nauki jak i jej konkretnych efektów.

Full Text

Generated from XML file

Bibliografia

1. Copland T., Dolgoff A. [2006], Expectations-Based Management, „Journal of Applied Corporate
Finance”, Vol. 18, No. 2, Spring, p. 82-97.
2. King D.R., Slotegraaf R. J., Kesner I. [2008], Performance Implications of Firm Resources Interaction
in the Acquisition of R&D-Intensive Firm, „Organization Science”, Vol. 19, No. 2, March-April,
p. 327-340.
3. Rappaport A. [1999], Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik menedżera i inwestora, Warszawa,
Wydawnictwo WIG-PRESS.

Autor

Cezary Suszyński
redakcjaprzedsiebiorstwo@sgh.waw.pl (Główny kontakt)
Suszyński, C. (2015). Oczekiwania inwestorskie a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 36(3), 96–100. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2136

Article Details

Metrics