Zeszyt Naukowy 151
Kolegium Zarządzania i Finansów, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Leszek Leśniewski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Barbara Pączek-Jarmulska
Marlena Grzelczak
Marcin Borsuk
Uniwersytet Gdański
Wpływ czynników makroekonomicznych na poziom marży odsetkowej banków (pdf)
Łukasz Tyrajski
Adam Karbowski
Kolegium Gospodarki Światowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Współpraca badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw: przegląd prac empirycznych (pdf)
Sławomir Wiak
Kolegium Zarządzania i Finansów, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Projektowanie innowacyjnych usług – skuteczne metody wykorzystywane przez organizacje (pdf)
Klaudia Martinek-Jaguszewska
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tomasz Serwański
Kolegium Ekonomiczno-Społeczne, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wymiar kulturowy marki produktowej i korporacyjnej – perspektywa znaczeniowa (pdf)
Artykuł wprowadza również komplementarne wobec powyższych problemów zagadnienie interpretatywnej socjologii zachowań konsumenckich. Przedstawiona jest również rola myślenia metaforycznego w wyjaśnianiu zjawisk organizacyjnych, ze szczególnym naciskiem na rolę odgrywaną w komunikowaniu organizacyjnym przez tzw. metaforę przewodu (ang. conduit metaphor) oraz ponowoczesne tło kulturowe, w jakim przebiegają procesy organizowania i komunikowania organizacyjnego.