Jak zmienić kontakty w korzystne relacje – wyniki badań empirycznych

Milena Ratajczak-Mrozek (1), Krystian Barłożewski (2)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , Polska,
(2) Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Polska

Abstrakt

Artykuł ma na celu uzyskanie odpowiedzi na dwa pytania badawcze. Po pierwsze, co w praktyce prowadzenia biznesu jest potrzebne do przekształcenia kontaktu w przynoszącą korzyść relację? I po drugie, czy liczne kontakty osobiste, czyli tak zwane „znajomości” są wystarczające do osiągnięcia trwałego sukcesu w budowaniu relacji biznesowych? Autorzy udzielili odpowiedzi na pytania korzystając z wyników badań przeprowadzonych wśród 419 przedsiębiorstw. W efekcie zaproponowali także schemat procesu rozwoju od kontaktu do korzystnej relacji.

Bibliografia

Read More

Autor

Milena Ratajczak-Mrozek
Krystian Barłożewski
Ratajczak-Mrozek, M., & Barłożewski, K. (2017). Jak zmienić kontakty w korzystne relacje – wyniki badań empirycznych. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 43(2), 51–57. https://doi.org/10.5604/01.3001.0010.4679