Cykl życia wartości przedsiębiorstw wobec kondycji modelu biznesu

Adam Jabłoński (1), Marek Jabłoński (2)
(1) Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Polska,
(2) Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Polska

Abstrakt

Artykuł przedstawia zagadnienie cyklu życia wartości przedsiębiorstwa w kontekście kondycji modelu biznesu oraz inne czynniki mające wpływ na wartość przedsiębiorstwa. Autorzy zwracają uwagę na atrybuty modeli biznesu we wczesnych i dojrzałych fazach rozwoju przedsiębiorstwa, opisują zagadnienie migracji wartości oraz migracji interesariuszy w aspekcie cech modelu biznesu. Omawiają determinanty wpływające na stałą zdolność modelu biznesu do kreacji wartości, eksponując ontologiczny charakter modelu biznesu na tle przedsiębiorstwa.

Bibliografia

Read More

Autor

Adam Jabłoński
Marek Jabłoński
Jabłoński, A. ., & Jabłoński , . M. . (2013). Cykl życia wartości przedsiębiorstw wobec kondycji modelu biznesu. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 29(4), 57–63. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2162

Article Details

Metrics