Wdrażanie najlepszych praktyk biznesowych
Main Article Content
Abstrakt
Artykuł omawia wyniki badań prowadzonych w ramach badań statutowych Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie − Najlepsze Praktyki Biznesowe. Autorzy skoncentrowali się na procesie wdrażania najlepszych praktyk biznesowych w marketingu. Na podstawie pogłębionego wywiadu przeprowadzonego w firmie Augusta Westland Polska w Świdniku, zaprezentowano specyficzne uwarunkowania wdrażania najlepszych praktyk biznesowych w marketingu w branży lotniczej. Omówiono także efekty ekonomiczne i społeczne tego wdrożenia.
Downloads
Article Details
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Bibliografia
2. Carter L., Carmichael P., Best Practices, “Leadership Excellence”, 2009, No. 11.
3. Dibb S., Marketing Planning Best Practice, “The Marketing Review”, 2002, No. 2.
4. Handbuch Management. Mit Beste Practice zum Managementerfolg, red. Ch. Jahns, G. Heim, Schäffer-Poeschel, Stuttgart 2003.
5. Sagan M., Zarzycka A., Najlepsze praktyki biznesowe w marketingu. Pomiar i wdrażanie, opracowanie w ramach badań statutowych „Pomiar i wdrażanie najlepszych praktyk biznesowych (NPB) do przedsiębiorstw w Polsce”, pod kierunkiem Krzysztofa Rutkowskiego, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, Warszawa 2010.