Wzory zachowań turystycznych przedstawicieli Pokolenia Y

Autor

DOI:

https://doi.org/10.33119/SIP.2019.172.1

Słowa kluczowe:

branża turystyczna, pokolenie Y

Abstrakt

Coraz ważniejszą grupą, mającą rosnące znaczenie dla konsumpcji turystycznej, są osoby młode. W prezentowanym artykule autorzy skoncentrowali się na charakterystyce i analizie specyfiki konsumentów pokolenia Y w wieku poniżej 30. roku życia. Zaprezentowane zostały wyniki badania ankietowego, które zostało przeprowadzone wśród studentów. Weryfikacji poddano hipotezy mówiące o dużym znaczeniu Internetu zarówno w procesie planowania wyjazdu, jak i przy dzieleniu się wrażeniami z pobytu. Drugą istotną kwestią, na którą wskazały otrzymane wyniki, jest relatywnie duże znaczenie komfortu podczas wyjazdu. Jednocześnie jednak jawi się potrzeba kontynuacji badań, zwłaszcza mających na celu porównanie wybranych zachowań z innymi grupami wiekowymi.

Downloads

Download data is not yet available.

Pobrania

Opublikowane

2019-07-13

Jak cytować

Dębski, M., Krawczyk, A., & Dworak, D. (2019). Wzory zachowań turystycznych przedstawicieli Pokolenia Y. Studia I Prace Kolegium Zarządzania I Finansów , (172), 9–21. https://doi.org/10.33119/SIP.2019.172.1

Numer

Dział

Dział główny