Treść głównego artykułu
Abstrakt
Tekst opracowano zgodnie z metodologią dwugłosu względnie uporządkowanego (Koźmiński, Zawiślak, 1982), ponownie wprowadzoną do współczesnych analiz dotyczących nauk o jakości i zarządzaniu przez Brdulaka i Kosterę (2021). W pierwszej części opracowania przytoczono koncepcje teoretyczne, natomiast druga część, to zgodnie z zaleceniami twórców metody, dialog dwóch osób, reprezentujących ekspertyzę pochodząca z dwu różniących się, choć komplementarnych obszarów.
Słowa kluczowe
Szczegóły artykułu
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Referencje
- Bocian, K. (2010). Mit Mehrabiana, http://www.badania.net/mit-mehrabiana/ (dostęp:
- 02.2022).
- Brdulak, J., Chmielecka, E. (red.) (2020). Development, Assessment and Validation of Social Competences in Higher Education Model Solutions Regarding Developing, Assessing and Validating Social Competences in Higher Education Including Recommendations
- For Levels Of: He Institutions, National and Eu Policy Making. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
- Brdulak, J., Kostera, M. (2021). Dwugłos o nauczaniu. Magazyn Kontakt, 13 stycznia, https://magazynkontakt.pl/dwuglos-o-nauczaniu/.
- Czekaj, J. (2012). Podstawy zarządzania informacją. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 38, 128.
- Gargiulo, T. L. (2005). The Strategic Use of Stories in Organizational Communication and Learning. Londyn: Routledge.
- Grimshaw, A. D. (1982). Language as Social Resource: Essays. American Anthropologist, 84 (3), 93–96. DOI: 10.1075/lplp.7.1.13dil.
- Koźmiński, A., Zawiślak, A. (1982). O organizacji dwugłos względnie uporządkowany. Warszawa: PWE.
- Łużniak-Piecha, M., Golińska, A., Żukowska, K., Brdulak, J., Rogiński, M, Nieznańska-Cwynar, A. Mistrzowie inspiracji czy twórcy kontentu: kultura dzielenia się wiedzą na uczelniach wyższych. Porównanie wyników badań prowadzonych przed wybuchem pandemii Covid-19 i w trakcie jej trwania. E-mentor (w druku).
- Łużniak-Piecha, M., Golińska, A., (2011). Mentoring jako narzędzie budowania kapitału symbolicznego, czyli jak dyskusja o pogodzie może wpłynąć na rozwój kariery w Londynie. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, 20 (2), 69–88.
- Łużniak-Piecha, M., Lenton, A. (2016). Supporting Employee Health and Well-being as a Strategy for Managing an Age-diverse Workforce. Greater London Authority Case Study. Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula/Vistula University Working Papers, 46 (1), 142–160.
- Nęcki, Z. (1996). Komunikacja międzyludzka. Kraków: PWN, 175.
- Stabryła, A. (2012). Podstawy organizacji i zarządzania Podejścia i koncepcje badawcze. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 359.
- Skurjat, K. (2016). Effectiveness and Ethicality of Social Communication in the Organisation. Journal of Science of the Gen. Tadeusz Kosiuszko Military Academy of Land Forces, 48 (3), 164–175. DOI: 10.5604/17318157.1221846.
- Stawiarska-Lietzau, M., Łużniak-Piecha, M. (2014). Psychopatia, narcyzm, histrionika – menedżerowie o osobowościach patologicznych i kreowane przez nich kultury organizacyjne. Wprowadzenie do badań. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, 4 (34), 11–27. DOI: 10.5604/01.3001.0010.3414.
Referencje
Bocian, K. (2010). Mit Mehrabiana, http://www.badania.net/mit-mehrabiana/ (dostęp:
02.2022).
Brdulak, J., Chmielecka, E. (red.) (2020). Development, Assessment and Validation of Social Competences in Higher Education Model Solutions Regarding Developing, Assessing and Validating Social Competences in Higher Education Including Recommendations
For Levels Of: He Institutions, National and Eu Policy Making. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Brdulak, J., Kostera, M. (2021). Dwugłos o nauczaniu. Magazyn Kontakt, 13 stycznia, https://magazynkontakt.pl/dwuglos-o-nauczaniu/.
Czekaj, J. (2012). Podstawy zarządzania informacją. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 38, 128.
Gargiulo, T. L. (2005). The Strategic Use of Stories in Organizational Communication and Learning. Londyn: Routledge.
Grimshaw, A. D. (1982). Language as Social Resource: Essays. American Anthropologist, 84 (3), 93–96. DOI: 10.1075/lplp.7.1.13dil.
Koźmiński, A., Zawiślak, A. (1982). O organizacji dwugłos względnie uporządkowany. Warszawa: PWE.
Łużniak-Piecha, M., Golińska, A., Żukowska, K., Brdulak, J., Rogiński, M, Nieznańska-Cwynar, A. Mistrzowie inspiracji czy twórcy kontentu: kultura dzielenia się wiedzą na uczelniach wyższych. Porównanie wyników badań prowadzonych przed wybuchem pandemii Covid-19 i w trakcie jej trwania. E-mentor (w druku).
Łużniak-Piecha, M., Golińska, A., (2011). Mentoring jako narzędzie budowania kapitału symbolicznego, czyli jak dyskusja o pogodzie może wpłynąć na rozwój kariery w Londynie. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, 20 (2), 69–88.
Łużniak-Piecha, M., Lenton, A. (2016). Supporting Employee Health and Well-being as a Strategy for Managing an Age-diverse Workforce. Greater London Authority Case Study. Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula/Vistula University Working Papers, 46 (1), 142–160.
Nęcki, Z. (1996). Komunikacja międzyludzka. Kraków: PWN, 175.
Stabryła, A. (2012). Podstawy organizacji i zarządzania Podejścia i koncepcje badawcze. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 359.
Skurjat, K. (2016). Effectiveness and Ethicality of Social Communication in the Organisation. Journal of Science of the Gen. Tadeusz Kosiuszko Military Academy of Land Forces, 48 (3), 164–175. DOI: 10.5604/17318157.1221846.
Stawiarska-Lietzau, M., Łużniak-Piecha, M. (2014). Psychopatia, narcyzm, histrionika – menedżerowie o osobowościach patologicznych i kreowane przez nich kultury organizacyjne. Wprowadzenie do badań. Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, 4 (34), 11–27. DOI: 10.5604/01.3001.0010.3414.