Opublikowane: czerwca 30, 2012

Satysfakcja zawodowa – artefakt czy funkcjonalny wymiar kapitału intelektualnego. Przegląd koncepcji teoretycznych i podejść badawczych

Małgorzata Chrupała-Pniak (1)
(1) Uniwersytet Śląski w Katowicach
13-28
125

Wybrane problemy pomiaru satysfakcji

Beata Mazurek-Kucharska (1)
(1) Społeczna Akademia Nauk
29-44
64

Wdrożenie podejścia projektowego w organizacji. Konsekwencje dla satysfakcji pracowniczej

Katarzyna Piwowar-Sulej (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
45-58
43

Satysfakcja z pracy w sektorze usług w realiach polskiej gospodarki

Marta Juchnowicz (1)
(1) Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
61-78
60

Rozpęd – opis modelu i koncepcji badawczej, czyli jak skutecznie mentoring podnosi satysfakcję zawodową mentorów

Magdalena Łużniak-Piecha (1), Agnieszka Golińska (2)
(1) Collegium Civitas w Warszawie ,
(2)
79-100
47

Badanie satysfakcji pracowników jako narzędzie do lepszego zdiagnozowania sytuacji w organizacji w procesie wprowadzania zmian

Agnieszka Wolińska-Skuza (1), Marek Skuza (2)
(1) ,
(2)
101-116
68

Wpływ płci na poziom satysfakcji z pracy nauczycieli łódzkich szkół podstawowych

Anna Rogozińska-Pawełczyk (1)
(1)
117-131
53

Koncepcja JCM Hackmana i Oldhama a zadowolenie telepracowników

Mateusz Hauk (1)
(1) Uniwersytet Łódzki, Instytut Psychologii
135-153
114

Zrównoważeni pracownicy i ich satysfakcja z pracy

Dominik Majewski (1)
(1)
155-167
64

Najlepsze praktyki w zarządzaniu kapitałem ludzkim; metodyka badania, opisy przypadków

Marta Juchnowicz (1)
(1)
171-176
77