Odmienność postrzegania wartości dodanej dla firm i wartości dla klienta w łańcuchu dostaw

Piotr Barczak (1)
(1) Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Polska

Abstrakt

Popyt tworzy łańcuchy dostaw. Dostosowują się one do zachowań konsumentów, a emocje są ważnym elementem gry rynkowej. Lojalność i satysfakcja w istotny sposób wzmacnia łańcuchy dostaw. Przedsiębiorcy muszą kontrolować swoje emocje. W ich zachowaniu dominują czynniki ekonomiczne, a nie emocje. Dualizm zachowań w łańcuchach dostaw determinuje powstawanie różnych form wartości. W artykule przedstawiono model budowania wartości dodanej i wartości dla klienta w łańcuchach dostaw oraz zaproponowano metody pomiaru wartości.

Bibliografia

Read More

Autor

Piotr Barczak
Barczak, P. (2018). Odmienność postrzegania wartości dodanej dla firm i wartości dla klienta w łańcuchu dostaw. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 49(4), 75–82. https://doi.org/10.5604/01.3001.0012.8122