Kreowanie wartości w łańcuchach dostaw produktów niszowych

Piotr Barczak (1)
(1) Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Polska

Abstrakt

Poprzez ścisłe dostosowywanie się do potrzeb klientów niszowych łańcuchy dostaw na rynkach produktów niszowych kreują wartość dla klientów i wartość dodaną dla firm. W artykule autor omawia specyfikę rynku tego typu produktów. Podkreśla, że maksymalizacja zysku nie zawsze postrzegana jest przez przedsiębiorców jako najważniejszy cel ich działalności gospodarczej. Jest to jakościowa różnica w porównaniu z łańcuchami produktów masowych.

Bibliografia

Read More

Autor

Piotr Barczak
Barczak, P. . (2013). Kreowanie wartości w łańcuchach dostaw produktów niszowych. Kwartalnik Nauk O Przedsiębiorstwie, 27(2), 55–63. Pobrano z https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/article/view/2183

Article Details

Metrics