Wartość współczesnej konsumpcji
Main Article Content
Abstrakt
Z okazji stulecia urodzin Profesora Maksymiliana Pohorillego, autor wspomina dorobek Profesora w tym temacie badawczym. Pokazuje nowe trendy i związane z nimi problemy ekonomiczne i społeczne w rzeczywistej wartości konsumpcji, zmieniające treść i funkcje samej konsumpcji.
Downloads
Article Details
Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Oficynę Wydawniczą SGH autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Oficyna Wydawnicza SGH posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).
Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem zawartości czasopisma proszone są o kontakt z Redakcją.
Bibliografia
2. Cohen D. [2011], Prosperity słabości, Katowice, Wydawnictwo Sonia Draga, s. 143.
3. Kornai J. [2014], Dynamizm, rywalizacja i gospodarka nadmiaru. Dwa eseje o naturze kapitalizmu,
Kraków, Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej.
4. Baudrillard J. [2005a], Pakt jasności. O inteligencji zła, Warszawa, Sic!, s. 19-20.
5. Baudrillard J. [2005b], Symulakry i Symulacja, Warszawa, Sic!