Opublikowane: czerwca 1, 2018

Umiejętności studentów kierunku Logistyka wg modelu T (w świetle wyników przeprowadzonego badania)

Agnieszka Bukowska‑Piestrzyńska (1)
(1) Uniwersytet Łódzki
31-44
16

Pomiar i próba oceny postaw przedsiębiorczych oraz zaangażowania studentów w proces doskonalenia kompetencji zawodowych – propozycje metodyczne

Beata Detyna (1)
(1) Instytut Przyrodniczo‑Techniczny
13-30
12

Rozwój kompetencji przedsiębiorczych dzięki nauczaniu z wykorzystaniem wirtualnych gier strategicznych

Aleksandra Gaweł (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
63-77
26

Esej naukowy jako podstawowa forma wypowiedzi studenta – różnice między brytyjskim a polskim systemem edukacji wyższej w podejściu do krótkich prac pisemnych

Maciej Hacaga (1)
(1) Akademia Sztuki Wojennej
145-158
40

Wpływ kompetencji przedsiębiorczych naukowców na współpracę nauki i biznesu

Monika Jakubiak (1), Paweł Chrapowicki (2)
(1) Uniwersytet Marii Curie‑Skłodowskiej ,
(2)
95-111
49

Wybrane uwarunkowania przedsiębiorczości studentów (w świetle wyników badania GUESSS)

Krystyna Leszczewska (1), Joanna M. Moczydłowska (2)
(1) Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ,
(2) Politechnika Białostocka
79-91

Przywództwo akademickie w sytuacji zmiany i niepewności

Beata Mazurek‑Kucharska (1)
(1)
131-142
29

Kształcenie akademickie jako etap konsolidacji kompetencji przedsiębiorczych

Hanna Nowak (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
45-61
14

Jakość relacji z przełożonymi jako czynnik determinujący zaangażowanie pracowników (na przykładzie uczelni wyższej)

Sylwia Stachowska (1)
(1) Uniwersytet Warmińsko‑Mazurski w Olsztynie
113-130
66