Opublikowane: września 1, 2012

Szkoła wyższa na rynku usług edukacyjnych

Seweryn Cichoń (1)
(1) Politechnika Częstochowska
11-27
91

Edukacja menedżerów jako warunek skutecznej implementacji koncepcji zrównoważonego rozwoju w działalność biznesową

Justyna Przychodzeń (1), Wojciech Przychodzeń (2)
(1) Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie ,
(2) Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
29-44
36

Studenci, pracodawcy, wykładowcy – różne wizje kompetentnego pracownika

Dominik Buttler (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
45-57
44

Wykorzystanie narzędzi komunikacji społecznej w budowaniu zewnętrznego wizerunku pracodawcy z wyboru

Magdalena Raczyńska (1), Sylwia Stachowska (2)
(1) Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ,
(2) Uniwersytet Warmińsko‑Mazurski w Olsztynie
59-72
104

Geograficzny wymiar luki kompetencyjnej na rynku pracy UE

Piotr Idczak (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
73-89
37

Kontekst instytucjonalny przechodzenia z edukacji wyższej do pracy – przykład fiński

Krzysztof Czarnecki (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
91-112
38

Monitorowanie losów absolwentów. Zarys metodologii i metodyki badania w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu

Sylwester Białowąs (1), Dominik Buttler (2), Tomasz Klimanek (3), Krzysztof Szwarc (4)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ,
(2) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ,
(3) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ,
(4) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
115-130
56

Badanie stopnia dopasowania kompetencji studentów do potrzeb pracodawców – problemy operacjonalizacji i pomiaru

Magdalena Andrałojć (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
131-148
43

„Chcemy pracy!” – motywacje i oczekiwania studentów wobec uczelni ekonomicznych

Bartosz Sławecki (1), Anna Wach-Kąkolewicz (2)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ,
(2) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
149-165
124

Oczekiwania studentów UEP wobec przyszłego pracodawcy

Krzysztof Szwarc (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
167-184
45

Czy uniwersytet to miejsce dla osób, które chcą wiedzieć? Kształcenie akademickie a potrzeba poznania studentów

Piotr Michoń (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
185-197
55

Kompetencje studentów: ocena z perspektywy studentów, pracodawców i nauczycieli akademickich

Magdalena Andrałojć (1)
(1) Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
199-214
36

Tradycyjna a adaptacyjna metoda zarządzania projektami szkoleniowymi

Tomasz Sierpowski (1)
(1)
217-233
33